Weihnachts MiniSession Foto Shooting Bern

Natürlich muss ich unbedingt auch erste Fotos von den Weihnachts-MiniSession-Shootings zeigen. Wie jedes Jahr stehen verschiedene Sets zur Auswahl, aber diese Ecke mit dem Weihnachtsbaum macht zur Zeit definitiv das Rennen! Aber ihr könnt natürlich auch durch den Sternenhimmel tanzen oder euch ganz gemütlich ins winterliche Januarset kuscheln. 

Kommentar schreiben

Kommentare: 2
  • #1

    Julia (Donnerstag, 09 Dezember 2021 01:49)

    Liebi Debi.
    I gseh di Blogiitrag ersch itze... Sooo schön! Danke no einisch vo Härze fü das wunderschöne Wiehnachts-Set und die tolle Fotos!!
    Hei mega Fröid!! Lg Julia

  • #2

    fotovilla (Montag, 13 Dezember 2021 21:35)

    Liebi Julia
    Ich danke oi! Es isch eifach so e tolli MiniSession gsi mit oi und ja, das sind ja nume wenigi Bilder vo all dene wo mir gmacht hend und scho so het s en riise Blogiitrag geh ;-) Au ich hab sehr Froid a dene Fotos, wo entstande sind! Ihr sind ganz e tolli und fotogeni Familie!
    Und danke viel, viel mal au für oi Wiehnachtskarte, wo Hüt bi mir im Briefchaste gsi isch! So lieb!
    Herzlichi Grüess, Debi